משרד ביתי – כל מה שאתם צריכים לדעת

אז ניצחתם בלוטו העבודות ואתם עובדים מהבית. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל אף אחד לא טרח לגלות לכם שבבית יש הכי הרבה הסחות דעת ושאתם לבדכם אחראיים על העיצוב והאבזור של המשרד. בשביל זה אנחנו כאן – והחלטנו לעזור לכם עם טיפים לאבזור המשרד הביתי.

כולם חושבים שהם מסוגלים להתנתק מהסביבה ולהתרכז בעבודה כשצריך, אבל זה בדרך כלל לא המקרה. כדאי לדאוג שהמשרד שלכם לא יהיה על הספה בסלון איפה שהתנועה בבית ערה והטלויזיה תמיד דולקת. תקצו לעצמכם חדר או אפילו איזו פינה בבית שתהיה חלל העבודה שלכם ורק שלכם.

תרכשו מחשב טוב, חזק ואמין שיוכל לעמוד בלחץ העבודה שלכם, בקצב שלכם וכמובן לאחסן את כל הקבצים שאתם צריכים בלי לכתוב שנגמר לו מקום האחסון כל הזמן. לכן רצוי לרכוש מחשב עם דיסק קשיח וRAM שמתאים לצרכים שלכם – מומלץ להתייעץ עם המוכר שידע לעזור לכם להתאים את המחשב לסוג העבודה שלכם.

אל תזלזלו במקלדת ועכבר ארגונומיים שיקלו על הידיים ועל המפרקים שלכם מפני דלקות וכאבים. זו השקעה חשובה לטווח הארוך, ולא תתחרטו עליה.

השקיעו במסך מחשב גדול ובעל רזולוציה גבוהה כדי להקל גם על העיניים שלכם משעות של בהייה במסך. אם אתם עובדים על מספר תכנות בבת אחת כדאי לשקול רכישת מסך נוסף שיעזור לכם להתיעל ולעבוד על מספר דברים בעת ובעונה אחת מבלי לסגור ולפתוח חלונות כל פעם.

מדפסת איכותית תעזור לכם מאוד אם העבודה שלכם מצריכה הדפסות רבות. מצד שני, אם אתם לא מדפיסים הרבה אבל מדיי פעם צריכים, ורוצים לחסוך מעצמכם את החיפוש אחר שכן נדיב או בית דפוס במרחק הליכה, תוכלו להתפשר על מדפסת זולה. בשני המקרים חשוב מאוד להצטייד בדיו איכותי למדפסת שלא יאכזב אתכם גם אם תמצאו את עצמכם מדפיסים עמוד אחד בשנה. המלצה שלנו: קנו כמה טונרים.  אין דבר מבאס יותר מאשר להיתקע בלי דיו דווקא כשהכי צריך.

יש אנשים שעובדים הכי טוב בשקט מוחלט, ויש כאלה שמעדיפים לשמוע מוזיקה. שני הסוגים צריכים להתאבזר באוזניות איכותיות למשרד הביתי. אם אתם מהסוג שאוהב שקט, אל תזלזלו בכוחן של אוזניות מבודדות רעשים, כי בבית כל רעש קטן הוא הסחת דעת. אם אתם מהסוג שאוהב מוזיקה, אפשר להתפנק ברמקולים או באוזניות ללא כבל המתחברות למחשב או לפלאפון בבלוטות’ ויאפשרו לכם מרחב תנועה חופשי ונטול הפרעות.

תאורה טובה תהיה יעילה גם למי מאיתנו שאוהבים לעבוד בשעות היום המאוחרות וגם לאלו העובדים בבקרים. היא תקל על העיניים שלכם ותעזור לכם להתרכז בעבודה מבלי להתעייף. אם אפשר בחרו לעבוד בחלל מואר של הבית – אין תאורה טובה יותר מהתאורה הטבעית של השמש. עם זאת, השקיעו במנורת שולחן איכותית עם אור צהוב ונעים שלא תסנוור אתכם אך תאיר לכם את שולחן העבודה.

בימינו איך אפשר לעבוד בלי חיבור מהיר וטוב לרשת האינטרנט. דאגו לראוטר (נתב) חדש ואיכותי שלא יתנתק לכם כל הזמן. למי יש חשק לקום כל כמה דקות לכבות ולהדליק או לנתק ולחבר את הראוטר כדי לעבוד.

כדי לשמור על מוצרי החשמל שלכם במצב עבודה טוב תמיד כדאי לדאוג לנקות אותם מדי פעם כמו גם לחבר אותם לחשמל דרך מגן מתח שישמור עליהם במקרה של הפסקת חשמל לא צפויה.

עכשיו אתם מוכנים לעבוד. אתם עוד כאן?

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday