פדיקור ביתי – תגידו שלום לעור היבש בכפות הרגליים

סובלות מעור יבש בכפות הרגליים?
נשים רבות סובלות מעור יבש וקשה בכפות הרגליים, שגורם להן לכאבים, אי נעימות ולעיתים אף מבוכה – הן נמנעות מנעילת סנדלים או נעליים פתוחות, החושפות את העור היבש והסדקים שנפערו בו.
לא מדובר בתופעה נדירה, כי אם בתופעה שכיחה למדי, לאור הזמן הממושך בו אנו נועלים נעליים ומתרוצצים ממקום למקום.
בעבר, בכדי ליהנות מעור חלק ומטופח בכפות הרגליים והעקב, נשים נדרשו להגיע למכוני יופי ולקוסמטיקאיות העוסקות בהסרת עור יבש. מדובר בפעולה שמצריכה זמן, דורשת תחזוק והתמדה ועולה לא מעט כסף. אולם, כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, אין עוד צורך להגיע לפדיקוריסטית. ניתן למצוא בשוק מגוון פתרונות יעילים ומקצועיים, המאפשרים להסיר את העור היבש והמיותר מכפות הרגליים והעקב, ללא כאבים או פציעות, בקלות ובמהירות, באופן עצמאי! נשים אינן חייבות עוד לקבוע תור לפדיקור, להתרוצץ ממקום למקום, או לחפש אחר מכוני טיפוח מומלצים, הן פשוט יכולות לרכוש מכשיר פדיקור מקצועי, שיעשה עבורן את העבודה בכל מקום ובכל זמן שיבחרו, מבלי לצאת מהבית!


איך בוחרים מכשיר פדיקור?
בטרם תקפצו לחנות החשמל או לפארם הקרוב למקום מגוריכם כדי לרכוש את המכשיר הנכסף, כדאי שתבדקו היטב את המפרט של מכשיר הפדיקור אותו אתן רוכשות.
אל תתפתו לרכוש מכשירים במחירים זולים – זכרו מדובר במכשיר להסרת עור יבש, ועל כן יש חשיבות לבחירת מכשיר איכותי המורכב מחומרים בטוחים לשימוש, שאינם עשויים לגרום נזק.
העדיפו מכשיר פדיקור רב פעמי המאפשר להחליף את ראשי הפדיקור מעת לעת – כך תיהנו מתוצאות טובות ואיכותיות לאורך זמן, שהרי בכל פעם שראשי הפדיקור יישחקו – תוכלו להחליף אותם בקלות ובמהירות, וליהנות מעור חלק, נעים וללא חתכים.


תוצאות מיידיות מהשימוש הראשון
PEDILADY מבית פוג’יקום הוא מכשיר פדיקור חשמלי מקצועי, פורץ דרך, המאפשר להסיר את העור היבש מכפות הרגליים והעקב, תוך שניות, בצורה נוחה ובטוחה לשימוש.
מדובר במכשיר פדיקור בטוח ויעיל בהשוואה למשייף מתכתי או להב חדה להסרת עור קשה ומחוספס, הפוצעים את העור ועשויים לגרום לחתכים ודימומים. מכשיר זה מסיר את העור היבש הגורם לאי נוחות, ואיננו פוגע בעור הבריא.

מכשיר ה-PEDILADY מכיל ראש פדיקור בצורת גליל, העשוי מאבנים מיקרו מינרליות ייחודיות. הגליל מסתובב 360 מעלות, 30 פעמים לשנייה, ובכך מסיר את העור הקשה והגס בעדינות ובמהירות.
המכשיר קל ונוח לשימוש ללא מאמץ, וניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן.
לצורך שמירה על תוצאות טובות לאורך זמן, יש לדאוג להחליף את ראש הפדיקור – הגליל, כאשר הוא מתבלה ואיננו מסיר את העור ביעילות כמו בעבר. אין צורך לרכוש מכשיר חדש בכל פעם, ניתן לרכוש זוג אבנים מחוספסות למכשיר פדי ליידי, ולהמשיך ליהנות מפדיקור מקצועי בבית שלכן.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday