מכשירי חשמל שכדאי שיהיו בכל בית 

אמרה ידועה מספרת לנו כי “יותר חשמל זה – פחות עמל”. ואכן, בזכות כל מיני סוגים של מכשירי חשמל ואביזרים אלקטרוניים, כולנו מרווחים וחוסכים גם זמן וגם כוח. ישנם עשרות מוצרי חשמל המעניקים פתרונות שונים כמעט לכל צורך שקיים אצלנו, אך יחד עם זאת, ישנם מספר מוצרי חשמל שכדאי שיימצאו בכל בית. רוצים לדעת מהם? קבלו את הרשימה המפורטת.

מקרר גדול ונוח במיוחד
המכשיר החשמלי החשוב ביותר שיהיה בכל בית, הוא כמובן: מקרר. אין בית, קטן כגדול, שיכול להסתדר בלי מקרר, לצורך אחסון, קירור ושמירה על מוצרי המזון שלנו. גודל המקרר משתנה מבית לבית, בהתאם למספר הנפשות וכמות המזון המאוחסנת בו. בכל מקרה, העדיפו תמיד לרכוש מקרר בעל נפח אחסון גדול מעט יותר ממה שאתם צריכים – מדובר במוצר חשמלי שנעשה בו שימוש תדיר ועל בסיס יומיומי, ועל כן חשוב שהוא יהיה מרווח ונוח לשימוש. מקררי 4 דלתות של פוג’יקום, המצוידים ב-2 תאי קירור ו-2 תאי הקפאה תחתונים, מהווים פתרון מושלם עבור משפחות רבות, המחפשות אחר מקרר עם מגוון פתרונות אחסון וסידור פנימי נוח במיוחד, וכל זאת תוך שמירה על מראה אלגנטי ומעוצב.

מכונת כביסה חסכונית
יש הטוענים כי ניתן להסתדר בבית בלי מייבש כביסה, ואכן אנשים רבים מעדיפים לתלות את בגדיהם על חבלי כביסה או מתקנים לייבוש  שאינם צורכים חשמל. אך באשר למכונת כביסה – כולנו תמימי דעים – כל בית צריך להצטייד במכונת כביסה איכותית, או שיאלץ לשכור את שירותיה של המכבסה השכונתית, בכדי לדאוג לבגדים נקיים על בסיס יומיומי. במידה ואתם משפחה גדולה, או אנשים המרבים לכבס כמויות גדולות של בגדים, רכשו מכונת כביסה בעלת נפח גדול (לפחות 8 ק”ג), והעדיפו לרכוש מכונת כביסה בעלת מגוון תכניות הפעלה, שתיתן מענה לכל סוגי האריגים, ולהפעלה מהירה. בנוסף, כדאי לרכוש מכונת כביסה בעלת דירוג אנרגטי גבוה (עדיפות לדרגה A), שתהייה חסכונית בחשמל, תצרוך פחות אנרגיה, ותוזיל לכם את עלויות החשמל.

כיריים גז/חשמליים
אם אתם חובבי בישולים, אוהבים לארח, מרבים להימצא במטבח, או סתם מכינים חביתה מידי פעם, כדאי שתרכשו לביתכם כיריים איכותיים ובטיחותיים, שיאפשרו לכם לבשל את המזון האהוב עליכם, בכל רגע שתרצו. ישנם אנשים המסתפקים בכירה חשמלית בודדת, ואילו ישנם אנשים הזקוקים לכיריים מרווחים בעלי 4 להבות לפחות – הכל תלוי בצרכים שלכם, בתדירות הבישול שלכם, בכמות הנפשות בבית ובגודל המטבח שלכם. במרבית הבתים כיום ניתן למצוא כיריים גז או כיריים חשמליים, בעלי 4 להבות, שהינם קלים לניקוי ובעלי מנגנוני בטיחות למניעת דליפת גז או כוויות.
מוצר פופולרי נוסף שהינו פרקטי, נוח, יעיל, בעל מגוון אפשרויות ולא כדאי לוותר עליו במטבח – הינו בלנדר. ניתן למצוא מבחר סוגים של בלנדרים, בגדלים, מחירים והתמחויות שונות. בלנדר הנחשב כחסכוני בחשמל ובזמן הינו בלנדר ויטמיקס איכותי ומומלץ המאפשר הכנת מבחר עצום של מאכלים: מרקים, טחינת קמח, תבלינים, גלידות סורבה, ממרחים ועוד – והכל במכשיר אחד.

טלוויזיה מתקדמת
אז נכון, אומנם לא מדובר במוצר חובה שחייב להימצא בכל בית, אך בכל זאת, קשה היום למצוא בית שלא מצויד לפחות בטלוויזיה אחת. כיום ניתן לרכוש מגוון טלוויזיות איכותיות, בגדלים שונים, ובטכנולוגיות חדשניות, המאפשרות חוויית צפייה מושלמת, במחירים משתלמים במיוחד. בעוד שבעבר טלוויזיות גדולות נחשבו למותרות, בשל עלות גבוהה במיוחד (מעל 10,000 ₪), היום ניתן למצוא טלוויזיות בעלות מסכי ענק, וטכנולוגיית HD  ו-4K באלפי שקלים בודדים בלבד, שיאפשרו לכם ליהנות מצפייה חווייתית שטרם הכרתם. התאימו את גודל הטלוויזיה לחלל החדר שבו היא תותקן, וודאו שיש מרחק מספק בין מקום הישיבה לבין מיקום הטלוויזיה.

מברגה חשמלית
אכן לא מדובר במכשיר חשמלי שנעשה בו שימוש על בסיס יומיומי, אך חשוב שהוא יימצא בכל בית.  מברגה חשמלית הינה פתרון אידאלי לביצוע תיקונים קטנים והכרחיים בבית. במקום לקרוא לאיש מקצוע בכל פעם שתרצו לתקן ציר של ארון שהתפרק או להרכיב שולחן, ספרייה וכיסא, הצטיידו במכשיר שימושי ביותר: מקיטה כלי עבודה – קנו לעצמכם מברגה חשמלית ולא תצטרכו יותר להתמודד עם ברגים עקשניים או להמתין לאנשי מקצוע. תוכלו לרכוש מברגות למקצוענים או להסתפק במברגות פשוטות יותר, שבהחלט עושות את העבודה. הכל בהתאם לצרכים שלכם ולתדירות השימוש שלכם
יש כמובן עוד המון מכשירי חשמל שכדאי שיהיו בכל בית, כגון: תנור אפייה, מיקרוגל, מדיח כלים, שואב אבק ועוד, אך כדאי קודם כל לצייד את ביתכם במוצרי החשמל הבסיסיים והשימושיים ביותר

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday