חנות עודפים למוצרי חשמל – האם זה באמת כדאי ומשתלם לכם?

חנות התצוגה והעודפים של פוג’יקום
גם אתם מחפשים הנחות משמעותיות או “מציאות”? כדאי לכם לבקר בחנות התצוגה והעודפים של חברת Fujicom שמציעה עד 40% הנחה ואחריות מלאה, על מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.
כולנו היינו בסיטואציה הזו – ראינו את המוצר שאנחנו כל כך רוצים אבל המחיר היה קצת יקר יותר ממה שיכולנו או רצינו להוציא. כדי להשיג הנחה בקניית המוצר יצאנו במסע חיפושים באינטרנט באתרים שונים או שחיכינו לתקופות בהן יש הנחות מפליגות
יש לנו בשורה בשבילכם – יש מקומות בהם ההנחה קיימת כל השנה, והמוצרים מגיעים לא רק באיכות הגבוהה ביותר, אלא גם עם “אבא ואמא” ואחריות מלאה.
הדוגמה הטובה ביותר לרכישה בטוחה היא חנות התצוגה והעודפים של חברת פוג’יקום. בחנות ניתן למצוא מאות ממוצרי החברה בהנחות משמעותיות – בטווחים של 15 ועד 40 אחוזים פחות ממחירם בחנות, כל זה עם אחריות מלאה של החברה למשך שנה שלמה.
כדי לקבל תשובות לשאלות החשובות ביותר אודות רכישה של מוצרים שמקורם בתצוגה או עודפים, בחרנו לשאול את חנן קמחי – מנהל חנות העודפים של פוג’יקום, מספר שאלות מאתגרות כדי להבין האם הקנייה באמת משתלמת. הנה מה שהיה לו לומר.

מה מצב המוצרים בחנות? האם אין להם בלאי גבוה?
“המוצרים בחנות נעים בין מצב חדש לחלוטין ובין מוצרים בעלי פגמים קלים כמו שריטות או שימוש בחנויות המציגות את מוצרי החברה. כאשר מוצר חדש לחלוטין כמו מקרר מובל ומקבל מכה קטנה, אנחנו כחברה שלא מתפשרת לא נספק את המוצר כחדש, אלא נעביר אותו לחנות התצוגה ונספקו בהנחה משמעותית לצרכן. מי שירוויח פה הוא הצרכן שיקנה לעיתים מוצר חדש מהיצרן עם שריטה קטנה ובהנחה משמעותית”.

האם האחריות מלאה?
“בהחלט כן. כלל המוצרים מגיעים עם אחריות יבואן מלאה למשך שנה – בדיוק כמו מוצר חדש באריזה. האחריות תעניק את השקט הנפשי שהצרכן מחפש וכמובן מענה מלא במידה ותצוץ בעיה כלשהי במוצר. ההבדל היחיד יכול להיות באחריות מורחבת שלעיתים ניתנת במוצרים אחרים של החברה, אך החיסכון האדיר בעלות בהחלט שווה את הפער הקטן”.

האם תצוגה מקצרת את חיי המוצרים, למשל אורך חייהן טלוויזיות?
“הרבה צרכנים שואלים לגבי אורך החיים של מוצרים שהיו בתצוגה, במיוחד מסכי טלוויזיה. בשונה מהטלוויזיות הישנות, למסכים החדשים כדוגמת מסכי לד יש אורך חיים ארוך במיוחד של 40-60 אלף שעות – כמעט 7 שנים של שימוש רציף – 24 שעות ביממה. נתון זה חשוב במיוחד כיוון שגם אם המסך עמד בתצוגה במשך מספר חודשים, הלקוח צפוי לשימוש של שנים רבות גם אם הוא משתמש במסך 12 שעות ביום. מרבית המשתמשים נוהגים לצפות בטלוויזיה זמן קצר מכך לכן אין ספק שהחשש הזה כבר לא רלוונטי”.

מה טווח ההנחות? האם באמת משתלם לקנות בחנות העודפים?
“מי שמבין את היתרונות האדירים שבקנייה מחנות העודפים שלנו, ייהנה מהנחות גבוהות במיוחד של עד 40 אחוזים ממחירו של אותו המוצר בחנות. טווח ההנחות בחנות שלנו מתחיל בכ-15 אחוזים ועד 40 אחוזים – חיסכון שעשוי להתבטא באלפי שקלים עבור הצרכן. מגוון המוצרים הרחב בחנות עשוי לחסוך גם עשרות אלפי שקלים למשפחות שירצו להתחדש במגוון הרחב של המוצרים המיובאים על ידי חברת פוג’יקום”.
אז איך הקנייה מתבצעת – באינטרנט או שעלי להגיע פיזית לחנות?
“אחד היתרונות בחנות העודפים הוא שאפשר לבוא, לראות בדיוק את המוצר ומדוע הוא נמצא בחנות העודפים והתצוגה שלנו – וליהנות ממנו זמן קצר לאחר מכן. למשל, אם ישנה שריטה קטנה על מקרר שהובל בצורה לא נכונה והלקוח יגיע ויראה שמגנט מהחתונה האחרונה יכסה אותה ויחסוך לו מאות או אלפי שקלים – זה יתרון אדיר ברכישה. בעידן הרכישות האינטרנטיות כיף ללקוחות שלנו להגיע ולראות את המוצר שהם רוצים – לפני הרכישה”.

אז איך מגיעים? איפה החנות ממוקמת?
“כתובת חנות העודפים שלנו – דוד נבון 39, מושב מגשימים. ניתן להתקשר לקבלת פרטים נוספים למספר 054-3308864 או 03-9078888 שלוחה 334. פתוחים בימי א’-ה’ בשעות 9:00-18:00 וביום ו’ בין השעות: 9:00-14:00.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday