מוצרי חשמל למשרד

משרד חדש הוא סיבה למסיבה, אבל גם כזה הכרוך בלא מעט הוצאות ואביזרים. עליכם לדאוג לצייד את המשרד החדש בריהוט משרדי שיתאים לאופי המשרד, במלאי חדש של ציוד משרדי לעסקים – תמיד כיף להתחדש בעטים מכל הצבעים, ניילוניות, אביזרי אחסון וארגון לשולחן וכל הדברים הטובים האלה, וכן עליכם לדאוג למגוון מוצרי חשמל למשרד שהינם הכרחיים. בניגוד לכלי כתיבה, מוצרי חשל מצריכים השקעה מעט גבוהה, אבל חד-פעמית,  שתשרת אתכם לאורך זמן.

אז אילו מוצרי חשמל אתם חייבים שיימצאו במשרד החדש שלכם? קבלו המלצה ל-5 מוצרי חשמל הכרחיים:

 

מחשבים ומסכי מחשב
האלף-בית של כל משרד, הפריט בלעדיו אין טעם להגיע לעבודה. בעת רכישת מחשבים למשרד, חשוב לקחת בחשבון את השימוש הייעודי שלהם: האם אתם עסק שעיקר פעילותו הממוחשבת מסתכמת במעבדי תמלילים ויישומי אופיס בסיסיים? או שלצורך העבודה נדרשים לכם מחשבים עם מעבדים חזקים במיוחד, שיריצו תוכנות כבדות? השוו בין הדגמים השונים כדי לקנות את המחשב שישרת אתכם נאמנה. אין טעם להתפתות לפיצ’רים שלא תשתמשו בהם. באשר למסכים, קחו בחשבון שמסך מחשב גדול מקל על העיניים ונוח יותר, אבל גם תופס מקום רב על שולחן העבודה, ולכן בדקו האם הוא מתאים לכם.

 

מדפסת
למרות שמזמן התקדמנו לעידן הדיגיטלי, עדיין יש מקרים רבים בהם אין תחליף למסמכים מודפסים. לפעמים אין מנוס מהדפסת תעודות משלוח, סידורי עבודה, שרטוטים שונים ולפעמים גם תקשורת בין-משרדית. בשוק קיימות מדפסות הזרקת דיו, ומדפסות לייזר. הראשונות זולות יחסית לרעותיהן, אבל מצריכות רכישת דיו תכופה למדי. למשרדים גדולים בהם כמות ההדפסות תכופה, העדיפו מדפסת לייזר שמחזירה את ההשקעה הכספית במהירות, והתפוקה שלה רבה וחסכונית.

 

טלוויזיה
לא, לאו דווקא בשביל לצפות במרתון משחקי הכס. טלוויזיה תשמש אתכם להקרנת מצגות בישיבות צוות ומול לקוחות, להצגת נתונים בזמן אמת עבור מוקדי מכירות, תוכלו גם לנצל אותה על מנת להציג תמונות אווירה להגברת מחוברות העובדים לעסק. ואם כל אלה לא בדיוק רלוונטיים לכם, טלוויזיה היא עדיין מערכת בידור שימושית למוזיקת רקע שתכניס קצת קצב לשגרה המשרדית ותעביר את היום בנעימים. כיום קיים מגוון עצום של טלוויזיות חכמות במבחר גדלים וטכנולוגיות שיאפשרו התאמה מושלמת למשרד שלכם ולצרכים שלכם.

 

מקרר
גם בעידן בו רובנו מכורים לתן-ביס וארוחות צהריים בחוץ, עדיין יש יחידי סגולה שטורחים להכין ולהביא אוכל מהבית. משרדים גדולים יפיקו הרבה ממקרר סטנדרטי, וייתכן שהימצאותו גם תעודד יותר עובדים להביא מנות מהבית. במשרד קטן אפשר להסתפק גם במקרר משרדי או מיני בר, לצורך אחסון חלב, מעדנים, מוצרי חלב (ושוקולדים). כרגיל, כדאי לשים לב לדירוג האנרגטי ולהעדיף מקרר עם צריכת חשמל נמוכה.

 

קומקום / מכונת קפה
לא צריך בהכרח לבחור באחד מהשניים. קומקום חשמלי כמעט לא יזיז לכם בתקציב המשרדי, וישרת גם את חובבי הקפה הנמס וגם את שתייני התה (או לוגמי המרק משקית). אם אתם מקבלים לקוחות במשרד, שווה להשקיע במכונת קפה שמשדרגת את חווית האירוח – רק קחו בחשבון גם את עלות הקפסולות. יש מגוון גדול של מכונות קפה בשוק, וטווח המחירים רחב מאוד. הבחירה שלכם ככל הנראה תהיה תלויה בתדירות השימוש ובפונקציות הרצויות.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday