טיפים לשדרוג מטבח קיים מבלי לקרוע את הכיס

מי מאתנו לא אוהב לגוון קצת מדי פעם? רענון מלתחה, שינוי בתספורת, והכי כיף זה לעצב מחדש איזשהו חלק בבית. עיצוב מחדש יכול להיות פרוייקט שדורש הרבה משאבים, גם בזמן וגם בכסף – אבל הוא לא חייב להיות כזה. וזה תופס לגבי כל החדרים בבית, גם למטבח!

רוצים לעדכן את המטבח שלכם בלי לקרוע את הכיס? הנה כמה טיפים.

בניגוד לדירות חדשות בהן אתם יכולים לעצב את מטבח החלומות שלכם מאפס בהתאם לטעמכם, בדירות קיימות תצטרכו לבחור באחת מ-2 חלופות: או להשקיע הרבה מאוד כסף ולהחליף את המטבח לחלוטין, או להתפשר ולאלתר קצת. אז בואו נהיה יצירתיים ונחסוך לכם קצת כסף.

קודם כל צבע. על הקירות, על הארונות, על הריהוט, זה לא משנה, רק תצבעו את זה. שכבת צבע יפה בכל גוון שיעשה לכם נעים בעיניים יכולה לשנות לחלוטין את מראה המטבח שלכם ולהעניק לו מראה מעניין ועדכני. תוכלו לצבוע את כל הקירות, או אפילו רק אחד מהם, ליצור דוגמה מעניינת באמצעות שבלונות, ואפילו להדביק טפט. מה שתרצו.

אם צביעת הקיר היא התחייבות גדולה מדי בשבילכם, תמיד תוכלו לצבוע את הארונות, ולהעניק למטבח שלכם מראה חדיש ורענן. הקפידו להשתמש בצבע ייעודי, והכנה ראויה של המשטח בהתאם לחומר ממנו עשוי: שיוף או שכבת פריימר (צבע מקשר) יבטיחו שהצבע יחזיק מעמד לאורך זמן. ויש עוד הרבה דרכים לטפל בארונות ישנים ומשעממים. אם הארונות שלכם במצב טוב, ואתם אוהבים את הצבע שלהם, אבל רוצים ליצור קצת עניין במטבח ולרענן, אפשר פשוט להחליף את הידיות. תתפלאו כמה שינוי כל כך קטן יכול לשדרג את מראה המטבח שלכם.

בנוסף, תוכלו להשאיר את מרבית הארונות הקיימים במטבח, ורק להוסיף קלפה חדשה, או יחידת אחסון בשילוב “חלונות סבתא”, שיעניקו למטבח שלכם מראה חדש לגמרי.

דרך נוספת לשדרג את מראה המטבח היא באמצעות חידוש חיפוי הקיר של המטבח. אם קיר המטבח שלכם מחופה בקרמיקה ישנה ולא עדכנית, אתם לא חייבים להיכנס להוצאה גדולה ולהחליף את הקרמיקה בחדשה. מדבקות ייעודיות לאריחים העשויות מחומרים עמידים במים, בהחלט יוכלו לעשות את העבודה. המדבקות מגיעות במגוון גדלים, סגנונות ועיצובים, שיאפשרו לכם להכניס קצת צבע ועניין למטבח, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. הבונוס הוא שהמדבקות נראות ממש כמו קרמיקה אמיתית, כך שרק חדי עין ישימו לב שמדובר במדבקה ולא בדבר האמיתי.

במידה וגם בא לכם להתחדש במכשירי חשמל למטבח, אל תרוצו מיד לקנות הכל. אפשר להחליף רק חלק מהם, ובהתאם למגבלות התקציב. מוצרים כמו מיקרוגל, מיקסר, קומקום חשמלי ודומיהם, המגיעים היום במגוון מופלא של צבעים ועיצובים, בהחלט יתרמו למראה החדש של המטבח, ועלותם זניחה.

ואיך אפשר בלי להזכיר את החלק הכי כייפי בכל השיפוץ – האקססוריז. זה המקום באמת להתפרע בו ולהוסיף למטבח שלכם טעם אישי, קצת מהאופי שלכם. אתם יכולים לתלות שלט עם כיתוב מעורר השראה או סתם מעורר תיאבון, אולי לקנות מגבות מטבח יפות שיעשו לכם טוב, ותמיד אפשר לשים איזה עציץ או שניים של צמחי תבלין, קקטוס או כל צמח יפה שאתם אוהבים.

תרגישו חופשי להתפרע בעיצוב שלכם – זה המטבח שלכם, אחרי הכל. ואל תתנו לאף אחד לעצור אתכם!

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday