טיפים לרכישת מוצרי חשמל אונליין

הישראלים אוהבים לקנות אונליין, והרבה. בשנים האחרונות היקף הקניות באינטרנט על ידי ישראלים הוכפל פי עשרה, ונראה שלא צפויה האטה בחגיגת הקניות בעתיד הקרוב. אלא שרוב הישראלים מעדיפים לרכוש מוצרים קטנים יחסית, כגון ביגוד והנעלה, ואילו מוצרי חשמל עדיין נתפסים כדברים שצריך לנסוע לחנות ולמשש באופן פיזי לפני שמוציאים את כרטיס האשראי ומגהצים.

האמת היא שרכישת מוצרי חשמל באופן מקוון היא פעולה מאוד הגיונית, אבל לטובת ציבור הישראלים שעדיין חושש מביצוע הצעד הזה אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו גם לכם ליהנות ממוצרי חשמל חדשים, איכותיים וטובים במחירים אטרקטיביים ברשת.

 

1. התאמת מוצרי החשמל לבית
מחירם של חלק ממוצרי החשמל ברשת עשויים להיות נמוכים יותר ממחירם בחנויות, אולם אין זה אומר שהיד שלכם צריכה להיות קלה על המקלדת. להיפך: וודאו שאתם מבצעים רכישה מושכלת, באמצעות החלטה ראשונית על מוצרי החשמל שבהם אתם מעוניינים. אל תמהרו לרכוש מוצרים שאינם צריכים רק משום שיש עליהם מבצע!

לאחר שהחלטתם אילו מוצרי חשמל אתם צריכים בבית, בצעו מדידה של האזורים בבית בהם אתם מתכננים להציב אותם. חשוב לוודא שבאתר בו אתם עומדים לבצע את הרכישה קיים מידע מפורט ככל האפשר אודות המוצרים השונים, לרבות תמונות להמחשה. בין הפרטים שעליכם לחפש ניתן למנות את המידות המדויקות של המוצר שמוצע באתר, והאם קיימות מספר אפשרויות להתקנתו (כגון כיווני פתיחה אפשריים של דלת מקרר וכדומה). רק לאחר שתוודאו שיש בידכם את כל הפרטים הטכניים אודות מוצרי החשמל השונים, תוכלו להיות בטוחים שיש התאמה מושלמת בין המוצרים לביתכם.


2. השוואת מחירים
היתרון הגדול ביותר של רשת האינטרנט הוא שלא צריך לצאת מחנות פיזית כדי לנסוע לחנות פיזית אחרת ולבדוק כמה עולה בה אותו מוצר – אלא הכל ניתן לביצוע באמצעות מספר הקלקות עכבר. כלומר, קל מאוד לבצע השוואת מחירים בין מספר אתרים למכירת מוצרי חשמל.

בנוסף, מומלץ לבצע את הרכישה אך ורק מאתרי מכירות ותיקים, מוכרים, בעלי ניסיון ומוניטין בתחום; זאת משום שרכישה באתרים קטנים, זולים ולא מוכרים עלולה להתברר בסופו של דבר כרכישה של מוצר מזויף, פגום או במקרה הגרוע פשוט כתרמית אחת גדולה. איך מבדילים בין אתר אמין וחזק לבין אתר שכדאי להתרחק ממנו? פשוט מאוד: הגדולים והאמינים יבצעו בד”כ קידום אתרים בגוגל ויופיעו במיקומים גבוהים בין התוצאות האורגניות.


3. אחריות ושירות לקוחות
אחד הנושאים שמטרידים די הרבה לקוחות ישראלים הוא השאלה האם למוצרים שנרכשים ברשת יש שירות לקוחות לאחר הקניה. ולמעשה, התשובה היא שבהחלט יש! העובדה שהרכישה מתבצעת באופן מקוון לא אומרת שאתם לא יכולים להתלונן, לשאול שאלות, ליצור קשר, להחליף מוצר או להחזיר ולהזדכות עליו. לכן חשוב מאוד לבדוק מהי האחריות הניתנת לכם במסגרת הרכישה, ומהן אפשרויות ההחלפה וההחזרה שהאתר מציע במקרה שבו המוצרים לא מתאימים.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday