טיפים לעיצוב חדר השינה

חדר השינה הוא החדר שאליו אנו מגיעים בסופו של יום עבודה, לאחר שטיפלנו בכל הסידורים של אותו יום, מוכנים סוף סוף להתנתק מן הדאגות, להירגע ולהתפנק. לעיצובו של חדר השינה יש השפעה רבה על האווירה שהוא משרה על יושביו, ולכן כדאי להקדיש לו מחשבה מבעוד מועד. אספנו עבורכם כמה טיפים לעיצוב חדר שינה שיסייעו לכם.

 

התעניינו בטרנדים העיצוביים החדשניים
עיצוב חדר שינה מתבסס בדרך כלל על טרנדים אופנתיים משתנים. כיום, למשל, הטרנד הבולט ביותר הוא חזרה לקווים מינימליסטיים, צבעים בהירים ושימוש רב בכריות ובטקסטיל בגווני לבן ושמנת. כמו כן, מעניין לראות כי יחד עם התחזקות המודעות לנושאים “ירוקים” כמו סביבה ואקולוגיה, ישראלים רבים בוחרים להשתמש בחומרים טבעיים יותר ומעובדים פחות.

היעזרו בגוגל, ברשתות החברתיות, בבלוגים ובכל זירה מקוונת אחרת על מנת להתעדכן בכל מה שחדש ולוהט בעולם העיצוב בכלל ובעיצוב חדר השינה בפרט. כך תגלו, לדוגמה, שניתן לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת בשלל תחומים על מנת לעצב את חדר השינה בצורה חסכונית במקום; זאת באמצעות הצבת ארון קיר גדול בחדר השינה, אשר מאפשר שילוב טלוויזיה ישירות בדלת ההזזה.

 

מזרן טוב הוא מזרן לחיים
האלמנט המרכזי בחדר השינה הוא כמובן המיטה, ובה אין חשוב מן המזרן. מזרן איכותי יכול לשפר באופן משמעותי את איכות השינה, והיא תשפיע רבות על כל היום שלכם, על מצב הרוח ועל הבריאות.

אם אתם מעצבים חדר שינה חדש לגמרי, הקפידו להקדיש מחשבה לבחירת המזרן כך שיתאים לגוף ולצרכים האישיים שלכם. מאידך, אם אתם משדרגים חדר שינה קיים ובו מזרן שרכשתם לפני זמן לא רב, אל תמהרו להחליף אותו. ניקוי מזרונים יחזיר לו את רעננותו ואתם תמשיכו ליהנות מאותה איכות שינה שהתרגלתם אליה.

כדאי גם להחמיא למזרן ולמיטה כולה באמצעות התאמתם לעיצוב החדר כולו; למשל להתאים את צבעי השמיכות לצבע השטיח, את הציפיות לווילונות וכן הלאה.


הדברים הקטנים יכולים לעשות את ההבדל
לא תמיד צריך להכריז על שיפוצים ולעצב חדר שינה חדש לגמרי. לעיתים הריהוט המשלים והאקססוריז הם אלה שמעניקים לחדר שינה קיים את הטאץ’ העיצובי שלו.

הדוגמה הטובה ביותר לכך היא מכשירי החשמל הקטנים שכולנו מכירים, כמו מייבש שיער, מגהץ וכדומה. אם אין להם מקום מוגדר ונוח, הם נוטים להסתובב בחדר השינה ולשוות לו מראה מבולגן. לכן כדאי לתכנן די מקומות אחסון עבור אותם מכשירים ולהסתיר אותם מן העין כאשר הם לא בשימוש, או להיעזר בארונות אחסון מעוצבים וניידים שגם יעשו לכם סדר בבלאגן וגם יתרמו לעיצוב החדר ולרענון המראה שלו.

גם אקססוריז עיצוביים גרידא הם אלמנטים חשובים בחלל חדר השינה: נרות דקורטיביים, כריות נוי, שעון קיר וכן הלאה, כל אלה הם אביזרים שאפשר למקום בחדר השינה באופן שינעים עבורכם את השהות בו. אחרי הכל, זה החדר שבו אתם אמורים להירגע ולהתפנק, אז רק הגיוני להקיף את עצמכם בדברים קטנים ויפים שמוצאים חן בעיניכם.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday