הסרת שיער לנשים – אילו אפשרויות עומדות בפניכן?

הקיץ כאן, רק תשאלו את המזגן שלנו שעובד שעות נוספות. אבל כמה אפשר לשבת במזגן? בסופו של דבר צריך לצאת החוצה, ואי אפשר לעשות את זה בבגדים ארוכים. זו העונה ללבוש שמלה קיצית או שורטס, אבל אוי… הרגליים עדיין במצב חורף, וזה אומר שצריך לצאת למלחמה בשיערות הרגליים.

* האופציה הזולה: סכין גילוח. מצד אחת, זה זמין ומהיר – תוך רגע את יכולה להיות מוכנה לצאת. אבל אם תתגלחי כשעורך יבש קיים סיכוי גבוה שהגילוח יגרה את העור שלך ויהיה לך מאוד לא נעים. אם את חדשה בעסק את עלולה לפצוע את עצמך, ושריטה מדממת היא לא משהו שהיית רוצה לחשוף בחוף הים עם כל המלח והחול. וכשהשיער יצמח (כי זה מה שהוא עושה לצערנו) זה יגרד וחלק מהשיערות עלולות לצמוח מתחת לפני העור.

* האופציה השנויה במחלוקת: תכשיר להסרת שיער. יש הרבה חברות שמוכרות תכשירים להסרת שיער ללא גילוח שממיסים את השיערה, ואז בעזרת מכשיר דמוי מרית מקלפים את החומר מהעור יחד עם השיערות. נוח, קל, אבל מחייב מקלחת וגם תמיד מתלווה בריח שעדיף להשאיר בבקבוק. בנוסף, כאשר בוחרים באופציה זו יש לוודא שתכשיר זה מאושר ע”י משרד הבריאות ועומד בכל התקנים. אתן לא רוצות לשים על העור שלכן תרכובות כימיות שעלולות לגרום לכוויות ונגעים בעור.

* האופציה הכואבת: שעווה. יש הרבה מה להגיד על הסרת שיער בשעווה. נתחיל בחיובי – השעווה, בניגוד לאופציות הקודמות, מסירה את השיערות מהשורש. מה שמעכב צמיחת שיערות חדשות, ויתן לך עוד כמה ימים של נחת וחלקלקות. ומה שפחות חיובי – זה כואב ממש. יש נשים בעלות עור רגיש שלוקח לעור שלהן יותר זמן להירגע מהטראומה של משיכת רצועת השעווה, והעור שלהן יישאר אדום ומגורה כמה שעות או אפילו ימים אחרי הסרת השיער. השעווה דורשת חימום (ומכאן סכנת כווייה) ורצועות מיוחדות חד פעמיות שנערמות לצידך כשאת משתמשת בהן ועלולות ללכלך לך את החדר בשעווה דביקה ומבאסת.

* האופציה הרועשת: מכונת גילוח חשמלית. מכונת הגילוח החשמלית היא פתרון מעולה להסרת השיער במהירות ובקלות. כל מה שתצטרכי הוא חיבור לחשמל או סוללות (במידה והמכונה ניידת), מעט זמן פנוי וסיבולת למעט כאב ולזמזום של מכשיר חשמלי. גם המכונה החשמלית מורטת את השערות מהשורש אבל היא עושה את זה בצורה שונה. מכשיר גילוח מקצועי מסיר את השיער כאילו שהיה לך צוות של מאות עובדים שהיו כולם בו זמנית מסירים לך את השיער על ידי תלישת השיערות אחת-אחת עם פינצטה, רק שהמכשיר המקצועי עושה את זה מהר יותר והרבה פחות כואב מצוות כזה. המכשיר מגרה פחות את העור מהאופציות האחרות, מהיר יותר ומלכלך פחות מהשעווה. אבל כואב יותר מהסכין והתכשירים.

* האופציה היקרה: הסרת שיער בלייזר. יש כל מיני מכשירי לייזר ביתיים, אבל עוד לא שמענו על אחד כזה שעובד באותה יעילות כמו המכשור המקצועי במכוני הסרת השיער. המכונים ייקחו לך הרבה מאוד כסף על טיפולי הסרת השיער וברובם לא ייתנו לך אחריות לכל החיים, אלא רק למספר טיפולים, וזאת מבלי לגלות לך שאחרי כמה שנים השיער יחזור לצמוח. מינוס נוסף למכון – מישהי זרה תטפל בך, מה שאומר שתצטרכי להיחשף בפניה.

* האופציה המרדנית: לא להסיר שיערות. את יכולה להציג את זה כהצהרה פוליטית-מגדרית, או פשוט להודות בפה מלא – התעצלתי. גם זה, אגב, לגמרי בסדר.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday