איך תתאימו את מוצרי החשמל לדירה החדשה שלכם?

הצטיידות במוצרי חשמל לדירה חדשה היא צעד מרגש לקראת המעבר. אנשים רבים שעוברים דירה מחליטים לוותר על מוצרי חשמל שהיו להם בדירה הקודמת ובמקומם מתחדשים במוצרים שונים, שגם יתאימו לעיצוב של הדירה החדשה וכמובן יהיו משוכללים ומתוחכמים יותר. כך המעבר לדירה החדשה יהיה התחלה חדשה לא רק בנושא המגורים אלא ממש בחייהם של כל בני המשפחה. אז על מה צריך לחשוב כשמגיע הזמן לבחור ולהתאים את מוצרי החשמל לדירה החדשה?

בחירה חכמה של מקרר
כל בית או דירה חייבים שיהיה בהם מקרר. המקררים כיום חדישים ומאפשרים לא רק קירור או הקפאה של מוצרי מזון אלא תוספות שונות כמו מגירה הפשרה איטית, מערכת ליצירת קוביות קרח או ברז מובנה למים קרים. כשצריך לבחור מקרר יש לשים לב לנפח שלו, לגודל תא ההקפאה ביחס לחלל הקירור וכמובן לשים לב לצבע שלו כדי שיתאים לעיצוב המטבח. ישנם מקרים שבהם למקרר יתווסף מקפיא נפרד כדי להגדיל את נפח ההקפאה הדרוש למשפחה.

תנור אפייה משולב עם כיריים או לא?
תנור אפייה הוא פריט חובה בכל מטבח. ישנם תנורים שמגיעים כיחידה אחת עם מערכת להבות גז, אפשר לבחור תנור בילט אין שמשולב עם ארונות המטבח או להחליט על תנור כפול. כיום אפשר גם למצוא תנורים ברוחב מיוחד של 90 ס”מ המתאימים לתבניות גדולות במיוחד ולמי שעוסק רבות בבישול ואפייה. יש לשים לב האם התנור מאפשר ניקוי במנגנון פנימי או שלא. כדאי להחליט מראש כמה להבות יידרשו בכיריים ומה יהיה המיקום של כל אחת.

מכונת כביסה שמתאימה למשפחה
ניתן כיום למצוא מכונות כביסה בעלות אפשרות של הכנסת לא מעט בגדים, עד כדי 9 ק”ג. מכאן שמכונות אלו מתאימות למשפחות גדולות וכן לשימוש תכוף ותדיר. ניתן לבחור בין פתח קדמי לעליון (כתלות בנוחות אישית או בקיומו של מייבש כביסה שימוקם על המכונה), חשוב לשים לב שבמכונת הכביסה יש אפשרות לתכנית חסכונית שבה לא מתבזבזים מים וחשמל ולוודא את תקופת האחריות שניתנת. חשוב לזכור שאת מכונת הכביסה החדשה צריך להתקין איש מקצוע טכני מטעם חברת היבואן על מנת שהאחריות תחול על המכונה.

מדיח כלים – ועובדים במטבח פחות!
אם פעם היו מדיחי הכלים רועשים ומסורבים – הרי שכיום אין המצב דומה. כל מדיחי הכלים מצוידים בתכנית חסכונית שמאפשרת שימוש מושכל ומדוד בחשמל ובמים והם גדולים דיים כדי להכיל כמות גדולה של כלים בכל הפעלה. כתלות באופן עיצוב ארונות המטבח אפשר להחליט על צבע חזית המדיח ועל מידות הרוחב שלו.

עולם ומלואו של טלוויזיות ומסכים
לא קל להחליט איזה גודל מסך להתקין בסלון. טכנולוגיות הצפייה מתחדשות מפעם לפעם והשידורים כיום חדים וברורים מאד בהשוואה לעבר. אפשר להשיג מסכי טלוויזיה החל מגודל של 32 אינץ’ ועד 75 אינץ’ – מה שיכול להפוך את הסלון לאולם קולנוע קטן. רבים מהמסכים יכולים לשמש גם כמסכי מחשב.

מוצרי חשמל למטבח
מיקסר, קומקום חשמלי, מעבד מזון או מיקרוגל – כדאי לבחור את הצבע שמתאים לשאר הפריטים במטבח וכמובן להעדיף חברות מוכרות ומובילות המעניקות שירותי תמיכה ואחריות על המוצרים.

עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday