איך בוחרים מכונת כביסה?

היא משמשת אותנו לא מעט במהלך השנה ובבתים רבים אף עובדת כמעט ללא הפסקה. מכונת הכביסה היא אולי אחד ממוצרי החשמל החשובים ביותר בכל בית, בין אם מדובר במשפחה גדולה ובין אם באדם בודד, אחד. ניתן למצוא כיום מבחר עצום של דגמי מכונות כביסה, הנבדלים אלה מאלה בפרמטרים שונים.
אז, איך בוחרים מכונת כביסה מומלצת? לאילו פרמטרים כדאי לשים לב? ומה עדיף פתח עליון או קדמי? הנה כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם למצוא את האחת, זו שתשרת אתכם כהלכה לאורך שנים:

  • לאיזו קיבולת אתם זקוקים?
    קודם כל, בטרם תתחילו במלאכת החיפוש אחר מכונת הכביסה המשולמת עבורכם, עליכם להגדיר מהו נפח המכונה לו אתם זקוקים – כלומר, מספר הק”ג המקסימלי שהמכונה יכולה להכיל בכל הפעלה. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות כביסה בעלות קיבולות שונות – בין 5 ק”ג ל-10 ק”ג – הכול תלוי בצרכים שלכם, בתדירות הכביסות שלכם ובמספר הנפשות בביתכם. אנשים שחיים לבד או זוגות צעירים יכולים להסתפק במכונות קטנות בנפח של 5-6 ק”ג, לעומת זאת משפחות עם ילדים, או אנשים שמרבים לכבס, יזדקקו למכונה בנפח של לפחות 7 ק”ג.
  • קחו בחשבון את מיקומה
    אפשר למקם את מכונת הכביסה בחדר הרחצה, ישנם כאלה הממקמים אותה במטבח דווקא ויש את ברי המזל שברשותם חדר כביסה ייעודי. לפני שבוחרים את מכונת הכביסה יש לקחת בחשבון את מיקומה ואת המידות המדויקות של אותה נקודה שבה אתם מעוניינים למקמה. אם למכונה יש פתח קדמי, אפשר למקם אותה מתחת לשיש או מתחת למשטחים אחרים וההגבלות הן מעטות לרוב. לעומת זאת, אם מדובר במכונת כביסה עם פתח עליון, הרי שעליה לעמוד כיחידה עצמאית, ולא תוכלו להניח מעליה מכשירים נוספים או אביזרים שימנעו את פתיחת דלת המכונה. חשבו היטב מהו המקום שבו תמקמו את מכונת הכביסה, בדקו מהן המידות שבהן מכונת הכביסה צריכה להיות, ורק לאחר שלקחתם בחשבון את כל הפרמטרים, בחרו במכונה שמתאימה לנתונים שלכם.
  • פתח עליון או פתח קדמי – למה אתם זקוקים?
    רוב מכונות הכביסה המוצעות כיום הן מכונות בעלות פתח קדמי. יחד עם זאת, גם אלו עם הפתח העליון מגיעות במגוון של דגמים נהדרים ומיוצרות על ידי מיטב החברות. לכל סוג של מכונה יתרונות וחסרונות – מכונת כביסה בעלת פתח עליון מכילה בד”כ קיבולת גדולה במיוחד, ואילו מכונת כביסה עם פתח קדמי נוחה יותר עבור הוצאת הבגדים, ומאפשרת להניח עליה מייבש כביסה, ובכך לחסוך במקום. בחרו מכונה עם פתח שהכי מתאים לכם ולחלל שלכם.
  • בחנו את נוחות השימוש
    על מכונת הכביסה להיות נוחה לשימוש וגם קלה לתפעול. הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בתחום מכונות הכביסה מביאות לנו כיום פתרונות מובילים, שלא היו בעבר. מכונות הכביסה של היום מתוחכמות הרבה יותר וכוללות אינספור של תכניות שמהן ניתן לבחור, כגון: הפעלה קצרה, תכניות ייעודיות לבדים ואריגים מיוחדים, כביסה עדינה ועוד. יחד עם זאת, לא לכל אחד, בהכרח, מתאימה המכונה המשוכללת ויש כאלה שיעדיפו דווקא את הפשוטות. כך או כך, כדאי לשים דגש על מידת נוחות השימוש שאותה היא מציעה וכמובן את מידת התאמתן של הפונקציות השונות שבה.
  • כמה זה עולה לכם?
    טווח המחירים של מכונות הכביסה כיום הוא רחב מאד. ישנן מכונות כביסה הנחשבות ליקרות מאד בעוד שאחרות פחות. כדאי לכם להגדיר את התקציב שברשותכם ובהתאם לחפש את מכונות הכביסה שעונות על תקציב זה. בדומה לכל מוצר אחר, יש לקחת בחשבון שאם מחפשים איכות גבוהה, ייתכן והעלות תהיה גבוהה יותר בהשוואה למכונות כביסה פשוטות יותר, אך המלצתנו היא לרכוש מכונת כביסה של מותגים מוכרים ואיכותיים, שיספקו לכם מוצר עמיד, איכותי ושיחזיק לכם לאורך שנים, וגם יאפשר לכם לקבל שירות ואחריות במידת הצורך.
עגלת קניות
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday